dimarts, 11 de setembre del 2012

Manteta GrannyBebé



Pels volts de mitjans de juliol d’aquest any un dia vaig anar a veure a l’Angel a la seva botigueta. Ho tenia molt clar: jo volia comprar uns cabdells molt concrets:

Fil perlé finet, 100 grams per cabdell, de colors blanc, blau cel, gris claret i gris fort. 

Amb aquest material (que us juro no va costar més de 10 euros), un ganxet del 2,5 i unes tisores en mà, volia iniciar un projecte que m’havia deixat prendada : una manteta de bebé que havia trobat en una web i de la que m’havia enamorat al minut 1. 

Per aquella època jo ja tenia en marxa un projecte de gran escala (com dic jo), un d’una manta de la que ja us explicaré coses quan l’acabi. Feia poc que havia regalat a la meva tieta el xal i sempre m’agrada fer coses grans (i barrejar amb cosetes petites, com amigurumis o per l’estil).  Però per la manta de bebé, no volia deixar passar més temps abans de començar-la. En aquell moment tenia dos projectes grans per anar fent... i qui no té mil coses començades, eh?

Com que ja heu vist la foto del WIP (Work in progress) en el post anterior, aquí us deixo les fotos del resultat final (com veureu, la fotografia no és el meu fort, però espero anar millorant).



He teixit a casa, a casa dels pares, de vacances a la platja (Benicàssim), a França, per Alemania.. he teixit al matí, a la tarda i soooobretot a la nit.. he teixit per no dormir-me mentre veia una pel·li de la tele estirada al sofà, he teixit perquè no podia dormir i he deixat de teixir perquè sinó no aconseguia adormir-me (és molt dur quan estàs super a gust fent ganxet i mires el rellotge, veus l’hora que és i penses que a l’endemà sonarà el despertador ben d’hora per anar a treballar que has de parar de fer manta i tancar ja els ulls).


En fi... sobretot he gaudit molt fent aquesta manta. 


El moment de rematar els fils que queden de colors, és el més avorrit de tot.. però també es gaudeix!

 


He aprés a fer el voltant amb l’estil “mosaic” i m’ha encantat el resultat. Tot i que no tenia més color blanc per afegir a la voreta, l’he rematat amb aquesta combinació de colors que tampoc ha quedat tant malament. 

 
 
El fil original del patró era més gruixut i com que jo havia triat el perlé vaig haver d’adaptar el patró als meus materials. M’encanta fer això, d’aquesta manera, tot i que la idea és la mateixa el resultat no és igual i no resulta una calca sinó una versió. Evidentment, tinc l’autorització de la seva autora per publicar el post, fotos i demès i espero que li agradi veure el nostre blog.
 


Si voleu conèixer més sobre qui em va fer iniciar el projecte aquí us deixo el link del seu blog: 
http://www.arteenhilo.blogspot.com.es/2012/01/plaid-granny-blanket.html Podreu veure la manta original, una preciositat, i moltes altres coses molt boniques que aquesta artista ens ensenya.

3 comentaris:

  1. quedó PRECIOSA la manta. Y gracias por la referencia. Las felicito!!!!
    Ana BC

    ResponElimina
  2. Oooh! qué boniica! jo en vull fer una, però no em decideixo pels colors...valdrà més que em possi les peles aviadet! jeje

    ResponElimina
  3. Ana: muchas gracias Maestra por tus palabras!!
    Esther: si mires el blog de l'Ana segur que t'animes a fer-ne, te uns models preciosos!

    ResponElimina